Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα προχωράει σε άμεσες χρηματοδοτήσεις, εγγυήσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες στις επιχειρήσειςύχοι του 3ου κύκλου της Επιστρεπτέας Προκαταβολής

Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα προχωράει σε άμεσες χρηματοδοτήσεις, εγγυήσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες στις επιχειρήσειςύχοι του 3ου κύκλου της Επιστρεπτέας Προκαταβολής

Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα υποστηρίζει το πρόγραμμα Innovation Norway και προχωράει σε άμεσες χρηματοδοτήσεις, εγγυήσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες στις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στο Δεύτερο Κύκλο του Προγράμματος Business Innovation Greece, που ανήκει στο πρόγραμμα επιχορηγήσεων του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Ανακοινώθηκε η 2η ανοιχτή πρόσκληση υποβολής προτάσεων από ελληνικές επιχειρήσεις, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν καινοτόμα έργα στους τομείς της πράσινης καινοτομίας στη βιομηχανία, της γαλάζιας ανάπτυξης και των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ/ICT), σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, στην οποία συμμετείχαν ο πρέσβης της Νορβηγίας στην Ελλάδα Frode Overland Andersen, η Anne Lise Rognlidalen, διευθύντρια προγράμματος Business Innovation Greece και η πρόεδρος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Αθηνά Χατζηπέτρου. Διαχειριστής του προγράμματος Business Innovation Greece, συνολικού ύψους 21,5 εκατ. ευρώ, είναι ο οργανισμός Innovation Norway, ένας κρατικός φορέας που υπάγεται στο υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Αλιείας της Νορβηγίας και είναι ο κατεξοχήν αρμόδιος φορέας της Νορβηγικής κυβέρνησης για θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης. Στη δεύτερη φάση του προγράμματος θα διατεθούν 13 εκατ. ευρώ.

Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Α.Χατζηπέτρου ανακοίνωσε ότι θα συμβάλει αμέσως στην μόχλευση του ανωτέρω ποσού με επιπλέον προγράμματα συγχρηματοδότησης και εγγυοδοσίας ώστε να πολλαπλασιαστούν τα οφέλη για τις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν.

Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα, μεταξύ άλλων, θα υποστηρίξει το πρόγραμμα Innovation Norway με:

– Δημιουργία νέων συνεργασιών τόσο με τον ιδιωτικό όσο και με τον δημόσιο τομέα, ειδικά στοχευμένων με βάση τις προτεραιότητες του προγράμματος

– Ευαισθητοποίηση της επιχειρηματικής κοινής γνώμης με δημοσιεύσεις και προσκλήσεις για το πρόγραμμα, μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ και άλλων δραστηριοτήτων.

  • Κοινοποιείστε αυτή τη δημοσίευση

Σχετίζονται με Δημοσιεύσεις

Scroll Up